...Solen inger hopp...

...Nu har de gått ett tag sen jag kladdade ner den här sidan...har varit påväg ett antal gånger men tiden har runnit mig ur händerna likt finkornig sand...man känner först att man har stadig kontroll, men sedan sipprar den förbi..och vipps så är den borta...

Men just nu känns de som tiden faktiskt får påskynda lite...solen har kännt för att visa sig lite då och då, och varje gång solen vaknat på rätt sida så får man får lite extra energi..som en solcell där skillanden att min verkningsgrad är betydligt högre...solsken inger hopp...solsken gör en enorm skillnad...

...Men jag antar att ljus i vardagen inte behöver vara ordagrannt..att finna ljuspunkter kan kanske vara svårt...ibland måste man nog bara stanna upp för att se efter, och känna efter riktigt noga...för att finna ljuspunkterna i tillvaron...

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Stämmer helt! :)

Jag är en människa som lever på solljus.. det gör mig pigg/glad/lycklig och allt positivt därtill :)



Önskar solljuset kunde finnas lite oftare i mörka dystra sverige*



Hoppas att allt e bra med dig? :)



//Sandra Gee

2009-03-11 @ 01:21:40
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0