Verbala slag....

Jag undrar vad det är som driver andra människor till att hela tiden trampa andra på tårna...eller att smygande mata verbala slag mot kroppen som i sitt övergripande inte utgör något ont, men som baktanken antyder är ett sätt att långsamt mala ner sina motståndare.

Verbala slag som matas med en arrogant kulspruta i den smala gränden där få månniskor vistas...och leende slag på de öppna torget...hela tiden ett psykologiskt övertag...hela tiden en väl utstuderad struktur för hur man verbalt mal ner sitt offer...

..Jag har oerhört svårt för sådana människor...de psykolgiska övertaget omvädner jag tillslut, när läget är rätt, när planeringen är fulländad...

Frågan är vem som är bäst av oss...jag själv eller min spegelbild...spelar den kronologsska ordningen av händelser någon roll...tvivlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0