...Vågorna börjar avta...

Äntligen börjar de känns som hela havet stormar faktiskt itne stormar lika mycket även om en lätt bris passerar med jämna mellanrum. Den brisen får gärna passera känns de som...

Att hitta tillbaka till sitt rätta jag...de är de slutliga målet och de känns som om jag i alla fall hittat rätt karta...även om den ibland är svårorienterad...överaskningar dyker ju upp hela tiden och förutsättningarna förändras...det är en konst att tämja livets svårigheter...antar att livet i sig skulle förlora i värde om vägen va helt rak och utan överaskningar, goda som dåliga...skulle förmodligen bli ett liv i tristess utan kontraster....men när kontrasterna blir alltför stora och man skenar iväg åt fel håll så kan de vara väldigt jobbigt att ta sig tillbaka...men när man väl hittar sig själv igen så vet man att allt kämpande var värt varenda minut!

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Jag är påväg att hitta tillbaka till mig själv.. jag jobbar stenhårt på det nU! Och hitta tillbaka till glädjen i mig och här i livet.. Snart är jag där! =)



Du skriver så bra!

2009-02-03 @ 16:17:04
URL: http://sandragee.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0